שלום! וברוכים הבאים, לפוסט "צילום תדמית לעסקים".
כיום, בעידן הדיגיטלי ורשתות חברתיות, הביקוש לצילום תדמית לעסקים, הוא שירות צילום נפוץ ומוכר.
עובדים ומנהלים כאחד, משתמשים בתמונת פורטרט מקצועית מחמיאה, על מנת ליצור קשר אישי עם הלקוחות.
השימוש בצילום פורטרט תדמיתי הוא לאתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ולכל מדיה דיגיטלית.
.
השלב הראשון, בצילום פורטרט עסקי, הוא להבין מה הלקוח צריך.
ומכך, נגזרת ההחלטה, האם נצלם בסטודיו ע"ג רקע אחיד, צילום עבודה במשרד, או צילום בחוץ.
כך גם לגבי בחירת הבגדים לצילום – בחירת בגדים רשמיים ייצוגים, או בחירת בגדים שמשדרים יותר ביתיות, חום, רוגע וכו'
בין אם ההחלטה לצלם ע"ג רקע סטודיו או מחוץ למשרד.
המבט של הצופה, צריך להתמקד במצולם, ולא ברקע.
כך שבתמונת פורטרט תדמיתי, הרקע נראה לעיתים חסר פוקוס, "ומשני" לדמות המצולמת בחדות.
בניגוד לצילום אופנה ודוגמנות, המטרה בצילום תדמית מקצועי,
היא פשטות, רשמיות וכמובן חמימות.
לשם כך, אני מצלם, בתאורה רכה ומחמיאה, ולא בתאורה קונטרסטית ודרמתית.
בנוסף, שימוש בעדשה שמתאימה לצילום פורטרט מקצועי, עם מפתח צמצם פתוח (1.4)
אחד "מכללי האצבע" החשובים בעיניי, הוא להשרות אווירה נעימה ונינוחה על המצולם/ת.
ובכך, לאפשר למצולם/ת עמידה טבעית, משוחררת ולא מאולצת מול המצלמה.
הצילום, מתבצע במשרד הלקוח/ה, שמשנה צורה , ותוך זמן קצר, הופך לסטודיו לצילום מאובזר.
על כך כתבתי בפוסט הקודם – היתרונות בצילום תדמית עסקי במשרד.
אני מקווה, שמצאתם את הפוסט מועיל, במידה ויש לכם שאלות, הערות או תוספות,
מוזמנים ליצור קשר, תמיד אשמח לשמוע..
וכן, להתרשם מתמונות נוספות בגלריית צילום פורטרט עסקי
צפייה מהנה:)
צרו איתי קשר