בעולם העסקי הדינמי של היום, התמונה שלך בלינקדאין היא הרבה יותר מסתם תמונה – היא הרושם הראשוני שאת/ה משאיר על לקוחות, מעסיקים ושותפים פוטנציאליים.
כצלם תדמית ופורטרטים מקצועי, עם ניסיון של למעלה משני עשורים בעולם הצילום,
אני מתמחה ביצירת תמונות פרופיל מחמיאות ללינקדאין, שמשקפות אותך -את האישיות,האנושיות, והמקצועיות שלך.
צילום תדמית ללינקדאין, מתקיים אצלך במשרד, ובכך מתאפשרת אווירה נינוחה ונעימה, שתאפשר לכם להרגיש בנח מול המצלמה ולהביע את הייחודיות שלכם.
צבעים מומלצים-
כחול נייבי – משדר אמינות ומקצועיות
– שחור – קלאסי ומחמיא
– אפור – מעביר רצינות ויציבות
– לבן – נקי ומקצועי (לא "נבלע" ברקע)
ממה להימנע-
– הדפסים צבעוניים או בולטים
– פסים דקים (יוצרים אפקט מואר בתמונה)
– לוגואים גדולים או כיתובים
– תכשיטים נוצצים או בולטים מדי
התאמה לתחום העיסוק-
– היי-טק: ניתן להיות יותר קז'ואל עם חולצת צווארון מחויטת
– פיננסים/משפטים: עדיף חליפה או ז'קט מחויט
– קריאייטיב: אפשר להוסיף נגיעות צבע או אקססוריז מעניינים
– שיווק/מכירות: מראה מטופח ונגיש שמשדר אמינות
חלק ונקי
– בצבעים ניטרליים (אפור בהיר, בז', לבן)
– ללא הסחות דעת או אלמנטים בולטים
– עומק שדה מטושטש (אם אפשרי)
– קירות עמוסים או טקסטורות בולטות
– חלונות או מקורות אור חזקים מאחור
– רקע צבעוני מדי
– אובייקטים "צומחים" מהראש
חשוב לי שהמצולם/ת ירגיש בנח וברוגע מול המצלמה,
לדעתי זה אחד המפתחות החשובים לצילום תדמית מחמיא ללינקדאין ולרשתות חברתיות.
אני מזמין אתכם להתרשם מתמונות נוספות באתר צילומי תדמית לעורכי דין וכן בדף הפייסבוק העסקי. יניב איתן-צלם
צרו איתי קשר